El PSOE amenaza a Nava Castro con denunciarla ante la Fiscalía

Reunión del gobierno local BNG-PSOE con el delegado del Gobierno, sentado junto a Delfín Domínguez.
photo_camera Reunión del gobierno local BNG-PSOE con el delegado del Gobierno, sentado junto a Delfín Domínguez.
La portavoz del grupo municipal socialista acusa a la alcaldesa de Ponteareas de prácticas caciquiles por utilizar familiares en tareas propias de la administración local

Durante el pleno celebrado este lunes en el Concello de PonteareasNava Castro, según los dos concejales a los que se vio reducido el grupo municipal socialistas, habría admitido que un familiar utiliza las instalaciones  municipales por estar considerado "persoal da miña confianza". 

El  PSOE, sin pérdida de tiempo,  se apresuraba ayer a denunciar  “a gravidade dos feitos xa que, a Sra alcaldesa utiliza a institución municipal e os medios públicos ao seu antollo". La portavoz socialista, Vanesa Fernández, acusa a la regidora  de estar utilizando “persoal do PP e incluso familiares seus” en tareas propias de la administración local, "sen que estas persoas teñan ningunha vinculación laboral nin de representación na actualidade co Concello”.

La  representante socialista en la corporación municipal de Ponteareas, que hasta el 23 de mayo formaba parte del equipo de gobierno con el BNG,  advierte en una nota de prensa, de que “non existe” ninguna plaza en el  personal del Concello para cargos de confianza y afirma que no van a "consentir que a Sra. Castro faga deste Concello o seu chiringuito particular”. 

Según señala Vanesa Fernández, el personal de la administración  “non se elixe a dedo ou por ser familiar senón conforme ao mérito e capacidade dos aspirantes”. Y por todo ello, considera desde el grupo municipal del PSOE, que “é moi grave o que todas as persoas que estaban presentes no salón de plenos puideron escoitar da propia voz da alcaldesa, cando afirmou que este familiar seu, tiña acceso a expedientes relacionados con ela, sen que especificase a qué expedientes ten acceso esa persoa".

Concluye Fernández, anunciado que el Partido Socialista elevará un escrito a la Fiscalía para que la alcaldesa cese en este tipo de  conductas irregulares que “lembran á época do enchufismo” en Ponteareas. 

Para finalizar su exposición, hace hincapié en que "o Castrismo volveu a Ponteareas para recuperar prácticas caciquís de hai décadas cando se enchufaba no Concello a familiares ou persoas afíns ao Partido Popular”, sentencia la concejala y portavoz del Partido Socialista en el comunicado enviado a la prensa. 

Te puede interesar