El Celta reúne a Xunta, Concello de Vigo y Diputación tras más de seis años

Los jugadores del primer equipo estuvieron presentes en el acto de nacimiento del área femenina.
photo_camera Los jugadores del primer equipo estuvieron presentes en el acto de nacimiento del área femenina.
Una circunstancia que en un acto del Celta no sucedía desde diciembre de 2017, con aquel pacto a tres para Balaídos y la futura ciudad deportiva que nunca cuajó

Que el proyecto femenino del Celta era algo socialmente muy demandado y muy bien recibido se demostró ayer con la presencia, en la puesta de largo, de las tres instituciones políticas: Concello de Vigo, Deputación de Pontevedra y Xunta de Galicia. Una circunstancia que en un acto del Celta no sucedía desde diciembre de 2017, con aquel pacto a tres para Balaídos y la futura ciudad deportiva que nunca cuajó. Trascendente la presencia del Gobierno local, representado por la primera teniente de alcalde, Carmela Silva, ante la ausencia del alcalde, Abel Caballero, con compromisos en Madrid.

Por parte de la Xunta de Galicia, compareció en A Madroa el conselleiro de Presidencia, Xustiza e Deportes, Diego Calvo. “Quero felicitar a todo o Celta de Vigo, a todos os seus traballadores. E sobre todo á súa presidenta, que cumpriu cunha promesa que fixo hai tempo. Creo que acertaron no nome”, dijo el ex vicepresidente autonómico. Y añadió que le desea al proyecto “moita afouteza, moita ilusión e moito amor. E que teñan moitos éxitos. Esperemos velas moi arriba canto antes. Alegrámonos moito de que os clubes profesionais aposten polo deporte feminino”. 

Carmela Silva calificó el de ayer como “un día histórico para o clube da cidade, para todo Vigo e para toda Galicia. Estou moi emocionada porque son unha muller que cree profundamente na igualdade e que é moi consciente de que o fútbol é un deporte que move a toda a cidadanía. Este proxecto vai permitir que as nenas teñan referentes femininos neste deporte. As Celtas van ser un símbolo da nosa cidade, de Galicia”.

La Deputación estuvo representada por su vicepresidenta, Luisa Sánchez, quien definió este nacimiento como “la tormenta perfecta. Tras 100 años de historia, por fin llega una mujer a la presidencia, se la dejaron botando en el área y ha rematado muy bien: tenemos equipo femenino. Felicitar a la directiva por haber hecho realidad el sueño de muchos celtistas. Con la UD Mos, es la garantía de que tenemos cantera. Deseamos el mayor de los éxitos. Afouteza e Corazón”.

Desde el Concello también habló el Bloque Nacionalista Galego, a través del concejal Filipe Abalde, reconocido celtista. “É un día de ledicia. Un proxecto que chega moi tarde pero celebramos que xa sexa realidade. Desexamos que estea en pe de igualdade. Este proxecto naceu da querencia de todos e vaise facer grande polo apoio de todos”, deseó.

Y no faltó a la cita la alcaldesa de Mos, Nidia Arévalo. “A semente deste Celta feminino está en Mos. Espero que esta semente que deixa aquí Mos creza moi forte. O Celta seguirá sendo Mos. Estamos orgullosos de ter aquí ás nosas nenas e mulleres e de que vistan  de celeste”, afirmó.

Te puede interesar